ایمن آفرینان ارتفاع
سيستم كاربري
E-mail
کلمه رمز
» كلمه رمز خود را فراموش كرده ايد؟
» عضويت کاربران جديد

safetynet موسسه خیریه همدم فتح المبین

مطالب آموزشی
دسته بندي
<<  ÞÈáí  1234567  ÈÚÏí  >>
  معرفی کتاب انگیزش (پاداش) اثر دن آریلی
برای داشتن انگیزه قوی و حس خوب به کاری که انجام می‌دهید، انگیزاننده‌های بیرونی مثل پاداش‌ها کافی نیستند. ما نیازمند معنا و انگیزه‌ی درونی هستیم.

۱۳۹۸/۵/۱۴ :تاريخ

  زن ماجراجویی که برای خوابیدن از صخره‌ و پل آویزان می‌شود
فیب اسمیت،‌ زن ماجراجویی است که شب‌ها برای خوابیدن از صخره‌ و پل آویزان می‌شود و به‌عنوان اولین زنی شناخته شده که در مهیج‌ترین نقاط سرزمین بریتانیا خوابیده است

۱۳۹۸/۵/۱۳ :تاريخ

  ۱۰ افسانه‌ نادرست درباره‌ استراتژی
ماهیت استراتژی چیست و چگونه تنظیم می‌شود؟ چرا طی چند دهه‌ی اخیر، ‌کارشناسان و اساتید دانشگاهی، دائماً تعاریف جدیدی در این زمینه ارائه می‌کنند؟

۱۳۹۸/۵/۱۳ :تاريخ

  چگونه تیمی با تمرکز بر رشد تشکیل دهیم
تشکیل تیم یکی از مهم‌ترین مراحل راه‌اندازی استارتاپ است و تیمی که متمرکز بر رشد باشد، موفقیت‌ را تا حد زیادی تضمین می‌کند. در دنیای پررقابت امروزی، همه به‌دنبال رای برای برتری در بازار هستند. دراین‌میان، چابکی و ناب بودن ایده‌ها و عملکرد، به ابزارهایی برای پیروزی در رقابت بدل شده‌اند. برخی شرکت‌ها و سازمان‌های جهانی، اتوماسیون و استفاده از هوش مصنوعی را به‌عنوان راهکار چابک‌تر شدن تیم‌های خود انتخاب کرده‌اند. درحالی‌که اتوماسیون می‌تواند بسیاری از رویکردهای کنونی را با سرعت بالاتری انجام ده

۱۳۹۸/۵/۱۳ :تاريخ

  جبران خسارات ناشی از رطوبت سرایت شده به ملک دیگری
مالک آپارتمانی از یک مجتمع مسکونی به ادعای اینکه از قسمت اشتراکی مجتمع به علت سهل‌انگاری در شستشوی به ملک اختصاصی او رطوبت سرایت نموده، تنها به طرفیت یکی از مالکین یا متصرفین به خواسته الزام به رفع رطوبت اقامه دعوی نموده است.

۱۳۹۸/۵/۱۲ :تاريخ

  جبران خسارت صدمات ناشی از افتادن سنگ نمای ساختمان
پرسش: در اثر جدا شدن سنگ از نمای ساختمان و سقوط و اصابت آن به شخصی که در حال عبور از پیاده‌رو خیابان بوده، ایشان مصدوم شده و از کسی که مسئولیت متوجه ایشان بوده شکایت کرده است و مطالبه دیه دارد. درصورتی‌که جدا شدن سنگ نما در اثر عدم رعایت اصول فنی در نصب باشد و صاحب ساختمان از این نقص اطلاعی نداشته باشد، مسئولیت پرداخت دیه متوجه چه کسی است؟

۱۳۹۸/۵/۱۱ :تاريخ

  "جلوگیری از مرگ و جراحت افراد شاغل در عملیات قطع درختان"
انستيتو ملي ايمني و بهداشت حرفه اي (NIOSH) در زمينه جلوگيري از جراحت و مرگ افراد شاغل در عمليات قطع درختان نيازمند همكاري و مشاركت مي باشد. تحقيقات جديد NIOSH نشان مي دهد كه بسياري از كارگران و كارفرمايان در صنعت قطع اشجار با خطرات مربوط به عمليات قطع اشجار آشنا نبوده و دستورالعمل هاي ايمني و بهداشت حرفه اي صادره از طرف سازمان OSHA را در اين رابطه رعايت نمي كنند

۱۳۹۸/۵/۱۱ :تاريخ

  بخشي از پرو‍‍ژه های خدمات صنعتی شرکت ایمن آفرینان ارتفاع
شرکت ایمن آفرینان ارتفاع با اتکا به تخصص اعضای خود و با تجربیاتی که به دست آورده است، تلاش می کند با بهره گیری ازدانش روز در حوزه های مرتبط با کار در ارتفاع شامل شناخت ابزار و وسائل، اشراف کامل نسبت به فعالیت های مختلف کار در ارتفاع، مسائل پزشکی و روانشناختی مربوطه و آشنایی با توجیهات اقتصادی از روش های نوین، با ارئه خدماتی در خور توجه وکارآزموده، گامی مفید در راستای فعالیت های حرفه ای کار در ارتفاع از خود برر جای بگذارد.

۱۳۹۸/۵/۱۰ :تاريخ

  اصول ايمني كاربردي استفاده از نردبانها
هر ساله بيش از 800 جراحت بوسيله حوادث نردبان در صنعت ساختماني در منطقه آنتاريو اتفاق مي افتد كه نتيجه آن اتلاف وقت و هزينه هاي بيشمار مي باش

۱۳۹۸/۵/۱۰ :تاريخ

  کار در معدن با تکنیک دسترسی با طناب
همواره دسترسی به مناطق صعب العبورو اعماق زمین ویا در دل کوهستانها چالشهایی

۱۳۹۸/۵/۱۰ :تاريخ

<<  ÞÈáí  1234567  ÈÚÏí  >>


           
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت ایمن آفرینان ارتفاع می باشد.
www.eemenafarinan.com

طراحی سایت و بهینه سازی سایت: سینام (ایرسئو)

The charm of a man is not only reflected in the breitling uk appearance, but also through the connotation of fake rolex training out. Attractive men not only pay attention to maintaining personal image, but also to distribute the rolex uk mature wisdom, low-key introverted light. And a good men's watches, but also must be a high value of color, temperament, good quality meter. The new launch of the fake hublot watches Chanel mechanical watches MONSIEUR CHANEL DE, is such a special for men to create, to bring the infinite charm of the wrist watch.